67. Mamy opóźniony lot.

Grażyna: Halo?

Tom: Halo? Tak? Halo???

G: Kochanie, gdzie jesteś???

T: Jestem jeszcze na lotnisku. Mamy opóźniony lot.

G: Ach..

T: W Londynie jest fatalna pogoda. Już się odprawiłem i kupiłem parę drobiazgów w sklepie wolnocłowym.

G: Tom, nie trzeba! Bardzo się denerwowałam. Nie wiedziałam, czy już jesteś w Krakowie…Wiesz może o której wylatujesz?

T: Za około cztery godziny…

G: Cztery godziny??? Chyba żartujesz! To znaczy, że będziesz w Krakowie około drugiej nad ranem.

T:  No, niestety tak…

G: Wiesz, co? Wyślę szefowi esemesa, że biorę jutro wolne. Daj mi znać, kiedy samolot wyląduje a ja przyjadę od razu.

T: Nie Skarbie, nie ma sensu. Wezmę taksówkę. Spotkamy się, kiedy skończysz pracę.

G: Tom, nie ma mowy. Tęskniłam za tobą. Nie było cię trzy tygodnie, nie będę czekać do jutra. Muszę cię zobaczyć!

T: O, naprawdę weźmiesz wolne? Dla mnie???

G: Jasne! Przyjadę po ciebie na lotnisko, zabiorę cię do domu a jutro spotkamy się na Rynku. Zabieram cię na śniadanie.

T: Grażynko, może tym razem zostaniesz u mnie? Ja zrobię śniadanie do łóżka…

G: Tom!!!

T: Okej, okej…Napiszę, jak będę wiedzieć, o której dokładnie jest lot.

G: Dobrze, będę czekać.

T: Kocham cię jak wariat!

G: Ja też! Pa!

T: Pa!


opóźniony lot – delayed flight

parę drobiazgów – a few bits and bobs

w sklepie wolnocłowym – in a duty –  free shop

około drugiej nad ranem – about two o’clock in the morning

wolne – the day off

dokładnie – exactly, precisely

u mnie – at mine / in my house

tym razem – this time

jak wariat – like crazy


Odprawiłem się – I checked in / Male

Kupiłem – I bought / Male

Denerwowałam się – I was nervous / Female

Nie wiedziałam – I didn’t know / Female

Tęskniłam za tobą – I missed you/ Female

Wyślę – I will send

Biorę wolne – I’m taking the day off

Przyjadę – I will come/ go

Wezmę – I will take

Zabieram cię (na śniadanie) – lit. I am taking you for breakfast

Spotkamy się – We will meet

Skończysz – You will finish

Nie będę czekać – I won’t be waiting

Zostaniesz – You will stay

Muszę – I have to/ I must

Napiszę – I will write/ I will text

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz